فهرست ناوبری برگه ها
چاپ این مطلب

ایالات متحده در حال تبدیل شدن به مقصد اصلی کفش های ایتالیایی است

طبق گفته Confidustria، کنفدراسیون عمومی صنایع ایتالیا، ایالات متحده تا سال ۲۰۲۲ به بازار برتر ایتالیا برای صادرات کفش تبدیل خواهد شد.
بازار ایالات متحده در حال حاضر چهارمین بازار بزرگ از نظر صادرات است، اما پیش بینی می شود که در مدت پنج سال با شد ۴۳ درصدی ارزش آن به ۱٫۷ میلیارد یورو افزایش یابد.
“Selina Ferretti، مسئول بازار آمریکای شمالی انجمن کفش Assocalzaturifici گفت:” ایالات متحده همیشه یک بازار مهم اما پیچیده است،که همواره پر نوسان و حساس به تحولات قیمت ها بوده است.
“به رغم مرحله فعلی، این بازار نتایج قابل توجهی برای محصولات ساخته شده در ایتالیا ندارد. با این حال، بسیاری از شرکت ها دارای وضعیت خوبی هستند و سفارشات بزرگ دریافت می کنند. و نه فقط برند های با کیفیت بالا، بلکه برند های میان رده و کمتر شناخته شده که موفق به تولید یک محصول مناسب برای بازار شده اند و مخاطبان، نمایندگان و توزیع کنندگان مناسب دارند. ”
ICE (موسسه ایتالیایی برای تجارت خارجی) ۳۰ خریدار آمریکایی را به نمایشگاه کفش میکام (۱۷ تا ۲۰ سپتامبر) که در میلان برگزار خواهد شد دعوت کرد.
Maurizio Forte، مدیر ICE نیویورک، گفت: “خریداران علاقه مند به شناسایی برندهای های جدید با پیشینه های قوی هستند تا بتوانند با تنوع در ارائه ی محصولات خود در مقایسه با محصولات کلاسیک، بهتر قادر به پاسخگویی به خواسته های مشتریان جوان باشند.”
از ژانویه تا مه ۲۰۱۷، ۶٫۹ میلیون جفت به ایالات متحده فروخته شد که نشانگر رشد ۳۲۷۰۰۰ یورویی به ازای میانگین قیمت ۵۴٫۷۰ یورو و کاهش ۱۱ درصدی نسبت به سال گذشته است.

468 ad

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.