فهرست ناوبری برگه ها
فهرست ناوبری دسته ها
چاپ این مطلب

اخبار لحظه به لحظه امپکس۵؛ تنوع حرفه‎ای بستری برای توسعه

معاون پیشین بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارتگفت: آنچه که در برگزاری نمایشگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است تنوع شرکتکنندگان داخلی و خارجی در فیلدهای مختلف تخصصی و نیز تنوع کشورهای حاضر در نمایشگاه است.

به گزارش خبرنگار جامعه صنعت کفش: دکتررضا توفیقی، معاون پیشین بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت، و مشاور عالی رییس سازمان توسعه و تجارت  درباره نمایشگاه امپکس گفت: خوشبختانه با برگزاری مستمر امپکس،امسال سومین تجربه خود را در نمایشگاه بین‎المللی تهران در کارنامه خود ثبت می‎کند. برگزاری نمایشگاه امپکس در ادامه سوابق پیشین این صنعت است.

وی افزودهر سال به لحاظ متراژ، مساحت نمایشگاه افزایشیافته است و نیز به لحاظ تعداد شرکتکنندگان داخلی و خارجی رشد قابل توجهی را در توسعه غرفه‎داران شاهد بودهایم.

این کارشناس در امور بازاریابی و توسعه تجاری تصریح کرد: امیدواریم در سالهای آینده که خیلی دور نیست این نمایشگاه به رتبه (گرید) A در بین نمایشگاه‎هایی که در کشور در حال برگزاری است، دست یابد.

او تاکید کرد: دستاندرکاران و مدیران برگزارکننده نمایشگاه در برنامهریزی خود باید به تنوع شرکت‎های داخلی و خارجی به لحاظفعالیت حرفه‎ای متنوع از جمله در بخش‎های چرم، مواد اولیه، کفش، کیف و ماشین‎آلات توجهای ویژه داشته باشنداگر تنوع کافی در برگزاری نمایشگاه وجود داشته باشد به طور قطع شاهد رشد و توسعه این صنعت خواهیم بود.

توفیقی ادامه داد: همچنین ضروری است در بخش بین‎الملل کشورهای حاضر در نمایشگاه متنوع باشند. در واقع نمایشگاه امپکس باید میزبان کشورهای مختلف با شرکت‎های متنوع باشد.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف مهم و اصلی مجریان و برگزارکنندگان امپکس باید برای سالهای آینده این باشد که به شرکتهای حاضر در نمایشگاه تنوع بخشیده و در بخش ارزی نیز از کشورهای مختلف برای حضور در نمایشگاه دعوت کند.

مشاور عالی رییس سازمان توسعه و  تجارتپیشنهاد کرد: مدیران و مجریان برگزارکننده باید فراوانی شرکتکنندگان خارجی را مورد مطالعه قرار دهند و اگر تنها از شرکتهای محدودی در نمایشگاه امپکس حاضر میشوند این موضوع بستری برای بازاریابی دقیق فراهم می‎آورد که ضروری است روی آن متمرکز شد.

رضا توفیقی در پایان گفت: آنچه که در برگزاری نمایشگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است تنوع شرکتکنندگان داخلی و خارجی در فیلدهای مختلف تخصصی و نیز تنوع کشورهای حاضر در نمایشگاه است.

468 ad

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.